De eerste dagen - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Maaike Nijland - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Playa Blanca, Spanje van Maaike Nijland - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Maaike

01 Februari 2015 | Spanje, Playa Blanca

De eerste dagen op Lanzarote zijn om! Het wennen aan het tijdsverschil is gelukt en morgen beginnen we dan echt met de stage in het hotel! Nog even lekker kunnen genieten van het mooie weer en gelijk al super leuke mensen ontmoet! Het appartement waar we verblijven valt een beetje tegen maar we moeten het er maar mee doen! Maar vanaf morgen lekker knallen en genieten van de stage in ons mooie hotel!

  • 08 Februari 2015 - 14:25

    Linda Benning:

    Hoi Maaike,
    Hoe gaat het?
    Heb jij een goeie reis gehad?
    Zo te lezen moest jij nog wel even wennen aan het tijdsverschil.
    Heb je leuke collega's?
    Lanzarote is een mooi eiland met vriendeliike mensen.
    Wij zijn er al zo vaak geweest en zoals je weet heeft onze dochter ook stage gelopen maar dan in het noorden in Costa Teguise.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen en de foto's.
    Groetjes,
    Linda..

  • 08 Februari 2015 - 14:54

    Maaike:

    hee Linda,

    het gaat nu wel goed! het is allemaal nog wel even wennen en echt alles een beetje ontdekken. de collega's zijn erg aardig en kan het goed met ze vinden! de mensen hier zijn inderdaad zeer vriendelijk en erg aardig! het weer is op dit moment een beetje minder maar het wil aan het einde van deze week een stuk beter worden!

    ik laat snel weer wat van me horen!
    groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa Blanca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2015

na een week

01 Februari 2015

De eerste dagen

23 Januari 2015

Maaike

11 Januari 2015

voorbereiding
Maaike

hallo lieve mensen, ik ga 29 januari voor 6 maanden op stage naar Lanzarote (Spanje). Hier kunnen jullie alles volgen wat ik de komende 6 maanden ga doen. kusjes

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 2843

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: