voorbereiding - Reisverslag uit Bruchterveld, Nederland van Maaike Nijland - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Bruchterveld, Nederland van Maaike Nijland - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Maaike

11 Januari 2015 | Nederland, Bruchterveld

nog 18 dagen en dan vlieg ik voor mijn stage naar Lanzarote (Spanje). Ik zit daar 6 maanden in een hotel waar ik lid ga worden van het animatieteam. alle voorbereiding zijn al bijna klaar. de komende weken nog even de puntjes op de I zetten. De spanning stijgt!

  • 11 Januari 2015 - 20:02

    ♡:

    Lieve schat,

    Nog 18 daagjes en dan zeggen we tot ziens!
    Ik weet zeker dat je het super gaat doen daar , en heel veel kinderen zal vermaken!
    In die tijd dat je daar zit houden we veel contact.
    En een half jaar later zullen we je ophalen en ik weet zeker dat je dan zegt dat je daar een top tijd
    hebt gehad!

    Hele dikke kus je beste vriendinnetje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bruchterveld

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2015

na een week

01 Februari 2015

De eerste dagen

23 Januari 2015

Maaike

11 Januari 2015

voorbereiding
Maaike

hallo lieve mensen, ik ga 29 januari voor 6 maanden op stage naar Lanzarote (Spanje). Hier kunnen jullie alles volgen wat ik de komende 6 maanden ga doen. kusjes

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 2841

Voorgaande reizen:

11 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: